09 October 2015

VESTIGE VERDANT I : Rare Oil Blend


Mõni aeg tagasi sain endale proovimiseks Vestige Verdant näoõli RARE OIL BLEND ( link ). Kuna olin Vestige Verdant toodetest ainult head kuulnud, siis olid mul ootused väga suured ja ootasin väga juba selle õli proovimist. 
Olen juba mõnda aega üritanud vahetada oma nahahooldustooted vaid looduslike vastu ja ka naha niisutamiseks olen kasutanud juba viimased aasta aega vaid õlisid. 

MIDA TOODE SISALDAB?
- Argania Spinosa Kernel Oil (Orgaaniline argaaniaõli).
- Citrus Aurantium Amara Flower Oil (Orgaaniline neroliõli).
- Hippophae Rhamnoides Oil (Orgaaniline astelpajuõli).
- Pogostemon Cablin Oil (Orgaaniline patšuliõli).
- Daucus Carota Sativa Seed Oil (Orgaaniline porgandiseemneõli).
- Limonene.
- Linalool.
MIDA TOODE LUBAB?
Kašmiiri pehmus, mis tuleneb Sinu nahka sügavniisutavast orgaanilisest argaaniaõlist. Lisaks sellele vähendab argaaniaõli pooride suurust ning tasakaalustab rasust ja probleemset nahka.
Naharakkude kiire taastumine, mille tagab kõrge põletikuvastase toimega orgaaniline astelpajuõli. Lisaks sellele vähendab esmaklassiline astelpajuõli ka päikesepõletuse riski.
Ühtlane ja tervislik jume, mis tuleneb rikkalikust A-vitamiini ning karotiini sisaldusega orgaanilisest porgandiseemneõlist. Samuti muudab see imeline õli Sinu naha nooruslikult elastseks ja on antikantserogeense toimega.
Nooruslik siledus haruldasest neroliõlist, mis maandab stressi, pinguldab nahka ning stimuleerib uute naharakkude tootmist.
Tõeline värskus, mille annab allergiavastase toimega kõrgeima kvaliteediga patšuliõli. Selle kõrge aktiivsusega antioksüdandi toime aitab näida ja tunda puhanuna ka lühikeste unetundide korral.
MINU OOTUSED:
Kuna olen juba ammu kimpus aknelise ja põletikulise näonahaga, mis on samaaegselt ka väga ketendav ja tundlik, ootasin ma kindlasti, et toode mu naha struktuuri parandaks ja eemaldaks põletikulisuse. Samuti ootasin väga porgandiseemneõli toimet, sest just see tundus miski, mis võiks keset talve mu jumet parandada. 

MINU KOGEMUS:

Tundsin koheselt selle õli mõnusat ja niisutavat toimet. Peale õli nahale kandmist oli mu nahk tõesti kui kašmiir. Samuti oli juba peale esimest kasutuskorda märgata, kuidas see õli naha jumekust parandab ja pikaajalise kasutamise peale tegi see õli seda ka püsivalt. 
Kahjuks pean tõdema , et lõppkokkuvõttes see õli mulle kahjuks ei sobinud ja uut ma seda sellises hinnaklassis kindlasti ei soeta. Miks?! Pean tõdema, et mu naha seisukord on siiski niivõrd halb, et sellest õlist ja selle õli toimeainetest jäi minu jaoks väheks. Kindlasti ei vähendanud see õli mu naha põletikulisust ja kindlasti ei kaotanud ka minu punne, neid küll ei tekkinud juurde, kuid vähemaks ei jäänud kohe kindlasti mitte. 
Ma arvan, et kui mul oleks tavaline kuni kuiv nahk, oleks see õli minu jaoks ideaalne. Samuti arvan, et see õli on ideaalne vananevale ja küpsele nahale. 
Leiangi, et see õli on just ideaalne niisutaja ja naha struktuuri parandaja, kahjuks on minu nahk natukene nõudlikum ja vajab lisaks niisutusele ja jume parandamisele ka tohutut põletikuga võitlemist ja rahustamist. 

Kas olete seda toodet kasutanud? Millised on Teie kogemused?


1 comment:

  1. hei! soovitan sul minna mandelhappe koorimisse, teeb imesid. usun et ka sinu näonahk saab korda peale seda hoolitsus! ;)

    ReplyDelete