09 February 2015

9.02 : A trip to Nordic Hambakliinik

Täna oli mul imeline võimalus külastada Nordic Hambakliinikut. Ütleb häbiga, et ei olnud hambaarsti juures käinud juba liiga pikka aega. Õnneks ei olnud tulemus nii halb kui kartsin. Kuna mul on hammastega jama olnud juba põhikooli lõpust saadik, siis kartsin arstilt palju hullemat reaktsiooni.
Esimese asjana , kui liftiuksed avanesid olin ma lihtsalt lummatud selle kliiniku hubasusest, ei tekkinudki tunnet, nagu oleks hambaarsti juures tulnud. Kõik inimesed, kes ringi liikusid oli naeratavate nägudega ja väga sõbralikud, mis tegika minu tuju palju paremaks.








Peale ankeedi täitmist juhatati mind Dr.Skruti kabinetti ja oh seda imet, tuli välja, et see tore arst oli mulle juba varasemast tuttav, küll mitte meditsiini kaudu, kuid siiski. See tegi minu olemise kohe palju vabamaks ja julgesin ka palju rohkem küsida ja uurida.


Kõigepealt uuris arst mu hammaste kohta, seejärel läksin panoraamvõtet tegema, mis on ka asi, mida mulle pole juba kaua aega tehtud. Võttest selgus , et vajan päris mitme hamba eemaldust ja natukene tõsisema ravi. Kuid tulemus oli mulle siiski heamõttes üllatav,sest nagu eelnevalt mainisin arvasin,et see on hullem, kuna oma hammaste halvast seisust olen teadlik juba ammu.






Edasi liikusime soodapesu juurde, mis oli lihtsalt maailma naljakaim kogemus. Sellelõpus olin üleni valget soodapuru täis, aga see oli seda väärt, sest mu hambad pole vist kunagi nii puhtad olnud. Jäin tulemusega väga rahule!




Kokkuvõtlikult võin öelda, et jäin sealse teenindusega super rahule. Just see soojus ja sõbralikus olid asjad, mis mind võlusid. Väga rahul olin ka sellega, et Dr. Skrut palju müüte, mille kohta ma uurisin minu jaoks ümber lükkas, mis teeb mu edaspidise hambaravi palju vähem hirmutavamaks.
Soovitan seda hambakliinikut tõesti kõigile!

enne soodapesu 

pärast soodapesu 


Kas Teie olete juba Nordic Hambakliinikut külastanud?
Kuidas Teile see meeldis ?

PILDID PILLE-RIIN PETTAI 

2 comments:

  1. Tahaks ka nendest müütidest kuulda :) Ilusad hambad on sul igatahes, ammu olen tähele pannud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No näiteks, et tarkusehamba opereerimise järel on alati pikalt valus ja ei saa korralikult süüa :)

      Delete