11 March 2014

NEW IN: hair & skincare


Olen varasemalt ka palju Gliss Kur'i tooteid kasutanud ja kuna ma vähemalt kord nädalas tahan alati pesta pead mõne täiesti tavalise poe sarjaga, siis osutus seekordseks valikuks just Gliss Kur. Tooted juhtusid just kõik olema ka allahinnatud. Valituteks osutusid Hair Repair vedelkeratiiniga šampoon ja palsam, hair repair juukseõli ja kaks ühekordset juuksemaski. Need pisikesed ühekordsed juuksemaskid on olnud mu lemmikud juba aegade algusest saadik ja ka siiamaani ulatub mu käsi alati nende poole. Nahahooldusest valisin endale ühe mõnusa kookose kehakreemi ja kuna mul oli just otsa saanud näotoonik, siis otsustasin ka selle sealt samast osta. Valituks osutuks üks eriti mõnus teepuuõliga niisutav ja nahka hooldav näotoonik. 

I always want to use regular haircare products atleast once a week so this time I decided to turn to my old favourites Gliss Kur products. I chose liquid keratin shampoo and conditioner, haircare hairoil and two single package 1 minute hair masks witch have been one of my favourites for years now. From skincare I bought myself one really nice coconut bodycream & as I ran out of my facial toner I decided to buy this really nicely moisturizing and healing toner with teatree oil. 

Kas olete mõnda nendest toodetest kasutanud?
Have you ever used any of these products?



No comments:

Post a Comment