04 March 2014

February empties


Selveris on kaks toredat firmat mis kookose juuksehooldustooteid müüvad ja minu arvates on need mõlemad väga head. See tuleneb muidugi sellest, et kookose lõhn on üks mu top kolme seas olevatest lõhnadest üldse. Coconut Care palsam ja Inecto Pure Coconut šampoon lõhnasid täpselt nagu kookos, pesid ja pehmendasid mu juukseid väga kenasti , jätsid mu juustesse mõnusa kookoselõhna ka peale pesu ja föönitamist ja ei kuivatanud mu peanahka. Maksid mõlemad vaid 3 € tükk. 

These two coconut hairproducts that I got from a locan grocerystore are just amazing. Both conditioner ja shampoo are with great sent and wonät dry my hair and also they leave a coconut sent to my hair even when I blowdry my hair.


Sain sugulaselt jõuludeks AL DO Vandini Comfort Pflegende dušigeeli ja kehapiima Tahiti vanilje ja macadamia õliga. Väga mõnusalõhnalised olid nad mõlemad, kuigi kehapiim ei nuutsitanud mu nahka eriti , kuid kuna mu nahk on väga väga kuiv, siis kehapiimad ei sobi juba üleüldiselt mulle.

My cousin got me these two AL DO Vadini Comfort Pflegende showergel and moisturizer for christmas . They are both with a great sent although the moisturizer is a bit too lightly textured for me because I have an extreamly sensitive and dry skin. 


Make Up Store põsepuna toonis SAND ja cover up RED on mu ühed lemmikud tooted jumestuses ja kindlasti ostan neid endale veel, kui mu varud peaksid otsa lõppema. Cover up RED on suurepärase katvusega punetuste peitmiseks mõeldud peitekreem ja põsepuna SAND on mõnus liivakarva põsepuna,mis sobib ideaalselt nii kontuurimiseks( just eriti heledama naha puhul või siis igapäevaseks õrnaks kontuurimiseks), või ka tugevama kontuurimisvahendiga koos kasutamiseks. 

Make Up Store blush in SAND and cover up RED are both an amazing products and I will purchase them again because I love them . 


Loreal NUDE CC kreemist olen kirjutanud juba varem , pikka arvustust saate lugeda siit (http://gglamspot.blogspot.com/search?updated-max=2013-10-06T12:49:00-07:00&max-results=7&start=56&by-date=false)
Sama kehtib ka Everyday Minerals jumestuspuudri kohta, mille kohta saate arvustust lugeda siit.(http://gglamspot.blogspot.com/2013/12/artdeco-mineral-fonatation-vs-everyday.html)
Armastan mõlemaid tooteid väga. 

Loreal NUDE CC cream has been on my blog as I already wrote areview about it and you can read it over here (http://gglamspot.blogspot.com/search?updated-max=2013-10-06T12:49:00-07:00&max-results=7&start=56&by-date=false)
I also wrote a review about Everyday Minerals basepowder and you can read it over here (http://gglamspot.blogspot.com/2013/12/artdeco-mineral-fonatation-vs-everyday.html)
I love them both very much. 



Loreal LUMI magique valgustpeegeldav peitepulk on olnud mu lemmik juba mitmeid kuid ja ühe otsasaamisel on mul alati teine kohe varuks olemas. Väga super asi. 

Loreal LUMI magique highlighting concealer pen is one of my favourite producs. I have been loving this fro months now and have been rebuying it over and over again. 


Oriflame SOL GOLDEN kohese efektiga isepruunistav kreem näole oli sedavõrd super, et nagu näete olen pakendi isegi pooleks lõiganud, et viimast tilka ikka kätte saada. Kindlasti ostan seda endale veel, sest toimis imeliselt ja sobis minu nahaga super hästi. 

Oriflame SOL GOLDEN tinted face cream ( self-tanning) is such an amazing product that as you can see I cut the tube open to get all of that goodie. 


The Body Shop Hemp Hand Protect kätekreem on olnud mul juba poolteist aastat kindlasti ja kuigi kasutasime seda Kaleviga kahekesi jätkus meil seda väga kauaks. See kätekreem on kindlasti kõige ravivam kätekreem, mis mul eales olnud on, kui välja arvata selle kreemi õudne lõhn, siis on see super asi. 

The Body Shop Hemp Hand Protect hand cream  is a really good healing hand creame for very dry hans. I've been having this ome for atleast a year and I used it with my boyfriend so we got to use lots of it. 


Green Nature 100% puhtast jojobaõlist naha puhastamiseks olen kirjutanud pikema arvustuse,seda saate lugeda siit. (http://gglamspot.blogspot.com/2014/02/review-green-nature-100-jojobaoli.html)

I've wrote a longer review about Green Nature 100% jojobaoil and you can read it in here (http://gglamspot.blogspot.com/2014/02/review-green-nature-100-jojobaoli.html) 

 Avon Advanced Techniques Maroccan Argania juukseõli  oli väga hea juukseõli. Niisutas ja parandas mu katkiseid juukseotsi imeliselt. Samuti oli sellel õlil lihtsalt suurepärane aroom. 
Avon Advanced Techniques Maroccan Argania hair oil was an amazing oil. It really moisturized and healed my really dry and damaged hair. I also really loved the sent. 



Kas olete neid tooteid kunagi kasutanud? Millised on olnud Teie viimase aja lemmikooted?
Have you ever used these products? What are your latest favourite products?




No comments:

Post a Comment