21 January 2014

REVIEW: Maikelluke Vanilje & Piparmünt niisutav kehakoorija


Sain selle koorja jõuluvanalt ja see oli kindlasti "armastus esimesest nuusitamisest" toode . Lõhn on täpselt minu tassike teed.Samuti lummab mind millegipärast selle toote väga lihtne , aga samas armas pakend. 

I got this bodyscrub from Santa last year and I can honestly tell that it was one of those " love from the first scent " product . The scent is just my cup of tea. I also really liked the cover of the product . 


Koorija on väga mõnusa tekstuuriga . Koorivateks osakesteks on selle toote juures meresoolatükid, mis tähendab,et enne koorimist, ei tohiks kindlasti jalgu raseerida,kuna vastaseljuhul võib tekkida nahal suhteliselt kõrvetav tunne. Sellest hoolimata on toode imeline. See jätab mu naha imepehmeks ja väga värskeks.Koorib õrnalt, kuid samas väga tõhusalt ja ma ei saa jätta veelkord mainimata lõhna, mis jääb ka peale pesu kehale veel pikaks ajaks - SUUREPÄRANE! Ma olen selle tootega väga rahul ,soovitan kõigile ja kindlasti soetan endale ka edaspidi. 

The scrub is with a really smooth texture. They have used seasalt in it , wich is really good for your skin but you also have to make sure you don't use it after shaving your legs, otherwise you will have a really bad burning feeling on your skin. Other than that the product is just amazing. It leaves the skin supersmooth and fresh and I just can't get over the lovely scent. I really like that the scent remanes to your sking for awhile after using it - AMAZING! I am really satisfied with this product, I definetly recommand this to you all and I will surely but myself a new one after I will ran out of this one. 

Kas Te olete seda toodet või mõnda muud selle toreda Eesti firma toodet kasutanud? 
Have you ever used this product or any other products from this company? 



1 comment: