23 January 2014

MOTD: my daily make-up part II



Üldiselt on neid minu igapäeva meigi variatsioone väga vähe, sest armastan enda peal väga väheseid jumestusi ja olen (uskuge või mitte) enda jumestamises suhteliselt konservatiivne. Selles konkreetses meigis olen lisanud nii ülemisele , kui ka alumisele ripsmepiirile pruuni silmapliiatsit ja selle õrnalt hajutanud. Huultel mu teine lemmik huulevärv punase kõrval - nahatooni roosa. Olen seda tooni viimasel ajal isegi rohkem, kui punast kasutanud. 

I don't have lots of daily make-up looks I use for myself, because I ( believe it or not) am quite conversative when it comes to doing my ownmake-up. In this particular make-up I used eyepencil( a brown one) and blended it a little bit . On my lips I used my second favourite lip colour. Actually I've been using it alot more lately than my all time favourite red. 


Kuidas Teile see päevane jumestus meeldib? Kas kannaksite sellist ka ise igapäevaselt?
How do you like this kind of daily make-up ? Woud you wear it?

4 comments:

  1. Väga ilus ja loomulik meik! Kannaks küll ise ka. :)
    Ilusate säravvalgete hammastega on sind ka õnnistatud. :)

    ReplyDelete
  2. Väga ilus näed välja. Minule on ka viimasel ajal nahatooni roosad kuidagi eriti meeldinu. :)

    ReplyDelete
  3. Hästi ilus loomulik meik !!! super

    www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete