02 January 2014

December empties

Detsembris otsa saanud tooted on kõik minu lemmikute nimekirjas ja kindlasti leiavad igaüks ka uuesti tee minu kapile.

All the used up products from December were in my favourite products list so I'm pretty sure they will have they're way back inmy life again. 


Schwarzkopf BC  Color Freeze sarjast rääkisin juba Novembri tühjade potsikute postituses. Seekord said mul otsa šampoon ja spreipalsam . Jäin mõlemaga väga rahule,kuigi šampooni ma mõnda aega kasutada ei saa, kuna mu peanahk on muutunud natukene hellaks ja see konkreetne šampoon teeb sügelust vaid hullemaks. Sellest hoolimata tegi see mu juuksed imepehmeks ja sellele aitas vaid kaasa spreipalsami lisamine. Tulemus oli imeline. Joico K-PAK juustesse jäetava õli testri sain ILUBOX'ist kingituseks ja jäin selle tootega väga rahule. Isegi seda testrit jätkus mulle kuuks ajaks ja tulemus oli lihtsalt suurepärane. 
Garnier Ultimate Beauty Oil Skin Perfector kuivõli oli suurepärane . Tegin selle kohta ka arvustuse mida saate lugeda siit . Neutrogina Visibli Clear Pink Grapefruit Daily Scrub toimis alguses ülimalt hästi, kuid poolepealt muutis see mu naha veidi liiga tundlikuks, nii et pidin seda kasutama harvemini ja vahetama selle välja natukene vähem ärritava toote vastu.Muidu on see toode super hea, jätab naha värskeks ja puhastab selle ideaalselt. Garnier Nordic Moisture Match kombineeritud ja rasuse naha päevakreem oli super hea, kuid tavlisel perioodil jäi see veidikene liiga vähe niisutavaks, kindlasti võtan selle uuesti kasutusele kevadel/suvel. Toote kohta saate pikemat arvutust lugeda siit . Viimasena üks minu viimaste aastate lemmiklõhnasid Britney Spears Midnight Fantasy, mis lõhnab kui metsmaasika toormoos ja sobib minu isiksusega ideaalselt. Hetkel on mul kasutusel proovimiseks natukene teistsugused parfüümid, kuid mu südames on alati soe koht just selle lõhna jaoks. 

Schwarzkopf BC Color Freeze series was also in my November empties post  . This time I ran out of shampoo and sprey conditioner . I was very pleased with both of them . The result was amazing. Joico K - PAK tester for hairoil I got from ILUBOX  as a gift and I was very satisfied with this product . I used this tester for a month  wich is really long for one tester, and the result was just perfect .Garnier Ultimate Beauty Oil Skin Perfector dry oil was great . I made a longer review about this product aswelland you can read this in here . Neutrogina Visible Clear Pink Grapefruit Daily Scrub functioned extremely well at the beginning , but in the end made ​​it my skin a little too sensitive , so I had to use it less often , and change it for a little bit less irritating product .Neatherless this product is super good , leaved the skin fresh and cleaned it perfectly. Garnier Moisture Match Nordic combined and oily skin day cream was super good, but it was a bit too light for me in the wintertime, but I'm sure I'll use it again in spring/summer. You can read a longer summary and review about this product in here . Finally, one of my last few years favourite parfumes Britney Spears Midnight Fantasy , which smells as wild strawberry's jam and this smell fit's perfectly with my personality. 

Kas olete mõnda nendest toodetest kasutanud ja kuidas rahule jäite?
Have you ever tried out eny of these products and how did you like them?


3 comments:

  1. Garnier Ultimate Beauty Oil Skin Perfector kuivõli - ma lihtsalt armastan seda toodet :)

    ReplyDelete
  2. Garnieri kreem rasusele nahale on ka minu üks suur lemmik ning Neutrogena näokoorijat ei kasuta enam, sest hakkas nahka ärritama. Alguses toimis samamoodi suurepäraselt. :)

    ReplyDelete
  3. Hi! nice blog and pictures :-)

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    ReplyDelete