27 December 2013

DIY: dying your eyebrows at home

Nagu te juba pealkirjast aru saate, siis värvin ka mina ise endal kodus keemiliselt kulmusid.Ma ei väida,et olen selles eriti pädev ja ,et tulemus alati ideaalne on, kuid enamasti olen ma ise väga rahul ja sellest mulle täiesti piisab.

So as you can seefrom the heading I dye my eyebrows at homeby myself. I amnot telling that I'm really good at it and that the result is always perfect, but I'm quite satisfied with it and that's enough for me . 


Kasutan selleks ma RefectoCil tumepruuni kulmuvärvi ja 3% vesiniku. Samuti enne värvima asumist panen kulmupiirist väljapoole vaseliini, kuna see RefectoCil'i värv on ka nahapeale jääv. Vastasel juhul  võib tulemus kergelt määrdunud jääda, sest toode toimib ka päris kiirelt. 

I'm using a RefectoCil dark brown browcolour and a 3% hydrogen. Also I put some vaseline into the outer area of my eyebrows so it won't end up looking messy and dirty . The product tends to stick really quickly so the vaseline is nessesary . 


Ma kannnan enamasti värvi üpriski  paksult ja "maalin" oma kulmud veinikene ilusamaks ja paksemaks. 
Tulemus jääb minuarust alati täpselt selline, et täiesti ilma kulmupuudita ma olla ei saa, kui end meigin, kuid kui tuleb välja minna ilma meigita, siis pole mavähemalt täiesti kulmutu ja näen päris okei välja. 

I usually put alot of the coulour on my eyebrows and also "draw" them a little bit bigger. The result is almost every time satisfieing, but when I'm using make-up I still have to put some browpowder to fill them up a bit more. I like it that the result is quite natural , but still gives me eyebrows witch I naturally don't have . 

Kas Teie olete endal kunagi kodus ise kulme värvinud? Milliseid tooteid Te selleks kasutate?
Have you ever dyed your eyebrows at home? What kind of products do you use?


6 comments:

  1. I've never dyed my eyebrows but thanks for the tips!!

    aclassystateofgrace.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mina ei ole ka värvinud kuna mul on loomulikult väga tumedad kulmud, umbes sellised nagu Sul värvitud või veits tumedamad. Pigem olen mõelnud sellele, et heledamaks saada aga kuna kogemus puudub, siis ei teagi kas selline asi on üldse võimalik kodustes tingimustes? Mul on heledaks värvitud juuksed ja heledamad kulmud sobiks ehk paremini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuule on küll ja, Tradehouse'is kust ma selle sama enda värvi ostsin on mingi selline pleegitav tuub ka olemas,sama firma oma. Ma ei tea küll kuidas see tulemus täpselt välja näeb, aga tean, et toode on täiesti olemas :)

      Delete
  3. Õnneks on mul endal tumedad kulmud, kuid täidan ikka kulmupuudriga neid.
    Sinu tulemus jäi väga ilus :)

    rubyblogi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loodan,et kunagi saan veelparemast tulemusest pilte lisada, aga see on ka päris rahuldav :)

      Delete