03 December 2013

Almost no make-up Monday


Kuna mul on seljataga nädal,kus pidin end iga päev meikima ja ka nädalavahetus täis üritusi,mis nõudsid eriti tugevat meiki, siis nägin täna hommikul ärgates,et mu nägu on mu peale natukene pahane. Sellega seoses otsustasin täna põhimõtteliselt mitte meiki näkku panna. Peitsin vaid oma suurimad punnid ja katkised kohad( hint: lõuaotsas olev hullus) mineraalpuudrit sinna peale tupsutades,sest vastasel juhul oleksite vist päris ära ehmatanud.Kuid ma võin öelda, et mu näonahk on paremaks läinud ja võib-olla kui nüüd natukene natukene rohkem trenni teha saan ja vähem meiki kannan ,siis saan detsembri lõpus või jaanuari alguses näidata teile ka jojoba õli positiivseid tulemusi, mina näen neid igastahes juba praegu. 

So as I had a really rogh week in witch I had to use make-up every day and also had a weekend full of events witch also requires a heavy make-up I saw this morning when I woke up , that my skin was quite upset of me. So I almost didn't use any of it today. I only put a little pit of mineral fondation on my really bad skinbreaks( hint look at my chin) . But I can tell that my skin isgetting better ,I really hope it's because of the jojoba oit that I'm using. I really hope I can show you before and after pictures at the end of this month . 

Kui tihti annate Teie oma näole puhkust meigist? Kui palju mõjutab meik Teie näonahka?
How often do you give your skin a brak from make-up? How much does make-up effect your skin?

2 comments:

  1. Ma kasutan meiki väga harva ja kui kasutan siis ka ainult BB-kreem ja ripsmetušš, Tugevat meiki juhtub võib-olla kaks korda kuus maksimaalselt. Viimasel ajal on kuidagi ahistav tunne meigiga. Samas näiteks pildistamise jaoks teen alati meigi ja siis meeldib mulle sellega tükk aega mässata. Kunagi olin kõva meikija aga nüüd enam millegipärast ei, ehk tuleb see aeg tagasi aga praegu on küll selline aeg kui käin ilma ringi, siiamaani pole keegi veel ära ehmatanud õnneks, pigem küsitakse siis, et kus ma minema hakkan kui mind meigiga nähakse :)

    Nahk paremaks ei muutunud kahjuks peale seda kui meiki vähe kasutama hakkasin, pigem siis kui meigin siis tundub nagu nägu läheks puhtamaks, siis ei näpi pidevalt seda ja ei ärrita (see on mul väga nõme komme).

    ReplyDelete
  2. Olen igapäevane meikija, kuna armastan jumestamist meeletult. Aga selliseid komplekse mul ei ole, et ilma meigita välja minna ei julgeks. Trenni minnes ma iialgi ekstra meiki näkku ei topi, kodustel päevadel sama lugu. Üldiselt on neid päevi nädalas maksimaalselt 1 (kui sedagi), kus meiki ei kanna.
    Minu näonahka meikimine praktiliselt ei mõjuta, vähemalt silmnähtavalt mitte. Punnid ja muu jama tekivad niikuinii siis, kui ise tahavad. Usun, et kui meikimisega hoolikas olla(regulaarne näonaha eest hoolitsemine/puhastamine, meigipintslite puhastamine, kosmeetika säilivusaegade jälgimine jms), ei ole selliselt näonahk kuidagimoodi halvem :). Vähemalt minu puhul see kehtib.

    ReplyDelete