04 November 2013

October empties

Kuna mul enamasti juhtub nii, et kui mingi toote ostan, siis see meeldib mulle nii paju,et kasutan selle järjest lõpuni ära, siis on mul ka enamasti iga kuu lõpus päris palju tühjasid potsikuid. Nii oli see ka oktoobri viimasel päeval.



Kosmeetika ja näohooldus tooteid sai mul selle kuu jooksul otsa kaks. Make Up Store cover up red peitekreem , mis on väga hea tooda, aga kuna neid ostes ostsin kokku neli, siis mul veel varuks on. Igapäevaselt ma seda ei kasuta, kuna see toode ei lase nahal eriti hingata, kuid töö jaoks ja tugevama katvuse saamiseks punetustel toimib see ideaalselt. Olen paar korda proovinud kasutada seda toodet ka jumestuskreemi asemel ja see toimib ka sellisena ideaalselt oma tugeva katvuse ja punetusi peitvate omaduste poolest.Soovitan! Garnier Ambre Solare isepruunistav näosprei on mul vist juba kevadest kasutusel, kuid kuna suvel ma erilist vajadus selle järele ei tundnud, siis kasutasin selle lõpuni nüüd - suve lõpus/ sügise alguses. Mulle selle firma iseprunistavad tooted meeldivad väga, nagu ka see toode. Super hea katvus, naturaalne lõpptulemus. Ei määri, ei jäta laike, ega ka liigset ebameeldivat lõhna. Kindlasti ostan veel.



Septembri alguses ostsin endale selle vaarika ja mustika kehakreemi ja nüüd,täpselt kuu aega hiljem, ongi see mul otsas. See on üks nendest toodetest siis,mille kasutasin otsast lõpuni järjest ära. Suurepärase lõhnaga väga hea kehakreem.Talveks ostsin endale tugevama niisutusega võilaadse kreemi, kuid kevadel on kindlasti see kreemike mu kosmeetikalaual tagasi. Suvel soetatud kookose ja laimi dušigeel oli ka väga hea. Ma oleks tahtnud kindlasti, et selle toote lõhn oleks kauem kehal püsinud, kuid duši all käies oli see lõhn väga tugev, värskendav ja lõõgastav. 

Girlz Only kuivšampoon oli küll väga värske ja meeldiva lõhnaga , ning toimis tegelikult ju hästi, kuid jättis mu juuksed halliks. See ei meeldinud mulle üldse ja kasutasin selle suure vaevaga lõpuni . KCprofessional Color Mask toonis CACAO ei olnud jällegi selline toode mida uuesti ostaksin. Sellel tootel on küll eriti tugev pigment ja toimib värvimiste vahepeal ideaalselt, kuid sellel konkreetsel toonil oli liiga punakas alatoon, mis hakkas mind lõpuks väga häirima. Seega, kahjuks see sama toode minu ostukorvi teed enam ei leia, küll aga tahaksin väga proovida mõne teise firma sama toimega toodet. LACOUPE keratiini mask ja palsam olid väga head. Lõhnasid imeliselt ja toimisid väga hästi. Võib olla, isegi liiga hästi, sest tegid mu juuksed( mis on tegelikult juba iseenesest väga sirged) veel väga palju sirgemaks. Soovitan väga inimestele,kellel on probleeme juuste sirgeks saamisega. Viimasena TrevorSobre kuumakaitsega silendav juukseseerum, see toode oli väga väga hea. Suurepärase lõhnaga, toimis ideaalselt ja seda jätkus mulle väga pikaks ajaks. Kindlasti kasutan seda veel. 


Kas olete mõnda nendest toodetest kasutanud ? 

xx



2 comments:

  1. Miks see viimane pilt seal "õrrituseks" üleval on, kuid ülevaadet sellest pole :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oeh, selle postitusega on üldse see jama, et eile avastasin et pool teksti+ inglise keelne osa kadunud:( täna üritan korda teha, armas muidugi, et märkasid:)

      Delete