12 November 2013

Beauty products giveaway!!

LOOSIMINE LÕPPENUD!!


Otsustasin käima lükata uue loosimängu. 
Selle armsa kosmeetikakoti ja mõnusa sisu võitmiseks :
1. Pead olema vajutanud minu blogis nuppu " follow"
2. Vajutama "like/meeldib" ka minu facebooki lehel https://www.facebook.com/MakeUpByGretelPersidski?ref=hl
3. Jagama seda postitust mistahel kontrollitaval viisil :) 
4. Kirjutama siia postituse alla , mis kutsus Sind minu blogi jälgima ( kas ainult loosimäng või oled juba enne lugeja :)) 

Võitja loosin välja juhuslikult, kuid parimale kirjutisele on mul välja panna üllatusauhind !! 

Palju loosiõnne Teile kallid! 

Võtjatjateks osutusid : Janika Turbel( jumestuskott) & Rebekka Laasberg (üllatus) 
Palun võtke minuga ühendust gretelpersidski@hotmail.com või facebooki lehe postkasti kaudu :)

11 comments:

  1. Mulle meeldib jumestamine, eriti meeldib mulle vaadata väga hästi tehtud meike, mida leiab Sinu blogis väga palju :)

    ReplyDelete
  2. Kuna ma olen tõeline moe ning ilublogide fänn siis kindlasti on uued blogid avastamist väärt, nii oli ka Sinu blogiga. Blogisid ei jälgi ma kindlasti mitte ainult loosimängude pärast, see on üks headest boonustest. Kuna alles hiljuti avasid oma ilublogi siis jälgin seda ikka uute postituste korral, hoides pöialt Sinu tegemistele, sest on ju hea lugeda blogi inimesest kes tõesti naudib oma tööd. Samuti omandan mina siit häid mõtteid ning saan neid jagada ka oma sõbrannadega :) Ilusat sügise lõppu Gretel!

    ReplyDelete
  3. Siin saan palju targemaks! :)

    ReplyDelete
  4. Olen nüüdseks umbes kaks kuud jälginud sinu blogi, mille avastasin ühe sõbranna kaudu :) Jägin seda, kuna mulle meeldib jumestamine ning need postitused, kus on erinevate toodete kohta hinnangud ja arvamused. Olen tänu sellele blogile endalegi hea toote/nipi saanud :) (nt isetehtud silmameigieemaldaja veest ja oliiviõlist).

    ReplyDelete
  5. Olen juba lugeja päris mõnda aega. Kui täiesti aus olla, siis ma täpselt ei mäleta enam kuidas ma siia sattusin. Jälgin päris paljusid ilu- ja moeblogisid ning oman ka ise väikest viisi üht natuke aega. Ma arvan, et eks ma mõne teise blogi kaudu ehk sattusin siia või otsides mõnd uut blogi mida jälgida :)

    Jagasin ka Facebookis ja Twitteris :)

    Kairi Jõemaa

    ReplyDelete
  6. Giveaways ma seekord ei soovi osale, sest jumestuspõhjasid mul hetkel on nii palju, aga hea võimalus kirjutada, mis kutsus mind Sinu blogi lugema. Olen juba enne lugeja ja sattusin siia lugema, kui annaelisabeth jagas sinu blogi linki, kus oli artdeco peitepuudri kohta. See pani mind kohe huvi tundma, sest tulemus oli niivõrd hea, et pani ennastki huvi tundma, mis tooteid sa veel kasutad.. Sinu blogi äratas koheselt huvi, kui hakkasin ka teisi postitusi vaatama. Meeldivad väga sinu outfitide ja jumestusega seotud postitused ning huvitas, kust soetad tooteid ning milliseid tooteid kasutad jumestusel.

    ReplyDelete
  7. Mina leidsin sinu blogi tänu Anna Elisabethile. Eriti meelivad mulle sinu outfiti ja meigi teemalised postitused:) Keep up the good work Gretel!:)

    ReplyDelete
  8. Ilublogid avastasin juba mõnda aega tagasi, jälgin juba mitmeid ning siis alustasid ka Sina oma blogi. Seega üks huvitav blogi lugemiseks juures :) Meeldivad Sinu, tänu sellele olen nii mõnegi toote ostmata jätnud või just ostnud :)) Palju häid nippe ja infot! Jätka samas vaimus.

    ReplyDelete
  9. Mina olen alles hiljuti Sinu blogi avastanud ja mulle väga meeldivad Su erinevad postitused ja pildid, nii jumestusest, kui ka riietusest, milles on minu meelest Sul väga hea stiilitaju. Kõige rohkem meeldivadki jumestuse fotod, mulle meeldib, et Sa tutvustad ja analüüsid erinevaid tooteid pikalt, siis on suurem ülevaade headest toodetest, mida ka endale soetada:) Ei jälgi blogi ainult giveaway pärast, põhiliselt jälgin just sellepärast, et olla kursis mis sobib enda näo ja jumega ja Sinu tehtud jumestused on alati väga ilusad ja tagasihoidlikud, täpselt vastavalt erinevatele üritustele ning olen isegi nippe võtnud mõnest jumestusest:) Kindlasti jälgin blogi edasi igapäevaselt!

    ReplyDelete
  10. Leidsin blogi üsna juhuslikult ja võin öelda, et see oli armastus esimesest silmapilgust :D ! Ise olen samuti väga suur jumestushuviline, seega on Sinu blogi igati my cup of tea. Ja mis kõige tähtsam, Sinu avatus ja rõõmsameelsus mõjuvad väga siirana ja tekitavad endalgi seest hea ja sooja tunde :).

    ReplyDelete