11 October 2013

REVIEW: Garnier Nordic Moisture Match II


Nonii, kes mu blogi vähegi jälgib, teab, et mõni aeg tagasi ostsin endale selle sama sarja kombineeritud naha kreemi. See on väga hea, kuid kuna mu näonahk on eriti kohutavaks läinud , lisaks punnidele ja põletikulistele punetustele on tekkinud ka kohutav naha ketendus nina ja lõua juurest, niisiis otsustasin öiseks kasutamiseks osta endale selle sarja väga kuivale nahale mõeldud kreemi. 

So , if you have been reading my blog you should know that I already bought myself that same cream a little time ago, but for oily and combinated skin. I am very pleased with that , but as my skin got worse I needed something to moisturize my skin during the night time. I got those really bad dry parts to my nose and chin area. 


Mu esimesed mõtted selle kreemi kohta? Ilus potsik. Mõnus tihke tekstuur. Imeline lõhn. 
Edasised arvamused? Natukene kipitama ajab see mu näo millegipärast, kuid toimib ideaalselt, see on väga rasvane ja tihke toode ja ma panengi seda põhiliselt vaid kuivadesse piirkondadesse ja see mis kätele jääb sellega tõmban ka ülejäänud näo üle, et kohad,mis ei vaja suurt niisutust ei saaks liigset niisutust. Ma usun, et inimesed kellel päriselt ongi väga kuiv nahk, siis nendel peaks see toode ideaalselt toimima. Hommikuks on need kohad, mis on päeva jooksul( ja dušiga) väga kuivaks muutunud , väga kenasti niisutatud ja pehmed. Mulle see toode meeldib ja mulle tundub, et nende kahe kreemi kombinatsioon ja tulemus võivad veel mu nahaga imesid teha. 

So,my first impressions? Really pretty case. Really nice and thick texture. Wonderful smell. 
Further opinion? It makes my skin( the dry parts) itchy , but it workes really good. It is really creasy and thick, so I put it on my dry parts and the leftover to all of my face, because I don't want to over moisturize the parts that don't need that much moisturizing. I believe that those people who have really dry skin could really get hep from this product because after using this creame for night time my dry parts are really smooth and nice in the morning. I like this product alot and I truly believe that the combination skin creame and this one could really make difference to my really bad skin when using them together for some time. 


Kas Teie olete seda kreemi kasutanud? Millised on Teie muljed toote kohta?
Have you ever used this product? What are your impressions of this product?

Kaunist sügist,

3 comments:

  1. Great post :-) Love it

    http://tinks071296.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kuna ma sattusin läbi ühe tuttava sõbranna su blogi lehele ja hoian silma peal (sest tõesti on hea, kui keegi toodetest kirjutab-ise ei jaksa kõike läbi proovida), siis ühte ma soovitan sulle soojalt: 1. see Garnieri näokreem kahjuks aitab vistrike tekkimisele hoolega kaasa. Kaklen ka pidevalt punnidega ja näen ränka vaeva. Proovi neid kahte toodet Clarins'i Blemish Control (http://www.ilu.eu/?forw=1&cat=9&brand=96&pid=3307) maksab küll 22 või 24 eur, aga toimib ja juurde soeta kindlasti apteegist Burnshield'i Hydrogel, maksab 3euri ringis. Kuna vistrik on tegelikult põletikune, siis just see viimane täiesti tavaline külmageel võtab imeliselt vistrikke ära. Alguses kombineerisin neid: meigi alla panin seda rullikut ja kodus puhtale nahale külmageeli. Tõesti aitab! Oma näo olen kenasti puhtaks saanud:) Ka võid vistrikele suruda jääkuubikuid, see mõjub samamoodi külmana. Päikselist sügist! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks pean Sulle ütlema, et tegelikult see kreem toimib mul ideaalselt ja juba nädalaga, koos teise kreemi koostööl on mul enamus näoprobleeme kadunud :) Aga aiäthh soovituse eest siiski :)

      Delete