23 October 2013

New in: Avon goodies

Juba eelmisel nädalal sain tegelikult oma pakikese Avonist kätte, kuid alles nüüd saan aega,et Teile seda saaki ka näidata.

Actually I got this goodiebag with Avon products almost a week ago, but now I have the time to show you these produckts . 

Saagiks osutusid Ultra Colour huulepliiats/pulk, lauvärvi aluskreem ja Moroccan Argaaniaõli juustele. Olen tänaseks jõudnud juba kõiki proovida, kuid arvamustest saate lugeda juba varsti tulevatest postitustest. 

I got Ultra Colour lip crayon , eyeshadow primer & Advance Techniques Moroccan Argan oir for my hair. I have had chnce to try them all for now , but I will tell you about my first ipressions in upcoming posts soon . 

Kas Teile meeldib Avoni kosmeetika? Kui jah siis, millised on Teie lemmiktooted?
Do you like cosmetics by Avon? If so , wich are your favourites? 

xx
G

3 comments:

  1. Mulle Avon väga meeldib ning olen proovinud erinevaid huulepulki kui ka lauvärve ja ühed lemmikud on ka nende kehaspreid. :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mulle endale meeldib see teine juukseotsaseerum( on rohelises pudelis). See moroccan arganian oil jätab kuidagi imelikuks juuksed, kuid see teine mida nad pakuvad on lihtsalt suurepärane, jätab juuksed nii siidiseks ja pehmeks ja ülimalt hea lõhn ka. Aga avoni tooted on muidu väga head,kasutan siis seda õli ise, mis on minu lemmik juba mitmeid aastaid ja huuleläiked ja huulepulgad. Super:)

    ReplyDelete
  3. Tellin regulaarselt Avonist. Olen väga rahul nende tootevalikuga. Üks nende parimaid jumestustooteid on MagiX meigipõhi - soovitan proovida, sest tekitab jumestusele väga hea siidise põhja alla. Meeldib veel see, et tootevalik täiustub pidevalt - alati on, mida uudistada :).

    ReplyDelete