27 October 2013

Let's talk about eyebrows...

Ma olen saanud oma kulmude kohta palju komplimente, kuid ütlen ausalt ise ma nendega eriti veel rahul pole. Jaa,muidugi olen suutnud nendega tegeleda nii palju, et nad on palju ilusamad kui kunagi olid, kuid ideealist on asi veel kaugel. Kuigi kulmud on mu igapäeva meigis kindlasti kõige suurema tähtsusega ja ma näen nendega ühtlasi ka kõige enam vaeva. 

Lot of people have complimented me about my eyebrows, but I can tell you that I myself aren'tthat happy about them. Yes, they are alot better than they were years ago, but they are still far from perfection. But still brows are the most important thing in my everyday make-up and it also takes most of my time in the morning. 


Kasutan enamasti vaid kulmupuudrit. Kunagi kasutasin ka pliiatsit ja siiamaani on mul alati olemas ka üks pliiats, kuid seda kasutan vaid juhul, kui soovin üli kerget tulemust või tahan mõnda nurka eriti rõhutada. Kaldega pintsel ja hari on PUPA omad. 

I mostly use only eyebrow powder, but sometimes I use pencil aswell. I mostly have a need to use pencil when I want more natural brows or when I need to highlight some parts . The brushes are from PUPA. 





Alustan alati keskelt ja liigun lõppu. Siis edasi hajutan keskelt olemasoleva värvi silma sisenurgas oleva osani nii,et peale keskele jalõppu kandmist enam värvi juurde ei võta,vaid lihtsalt hajutan. ( loodan, et kõlab loogiliselt ) Kui lähedalt vaadata,siis on mu kulmud tegelikult täiesti erinevad, üks isegi kõrgemal ja nende valmis " joonistamine" võtab väga palju aega, nii et see kõik mis mulle komplimente tegevatele inimestele meeldib on suure vaeva tulemus . 

I usually start from the centre of the brows and then go to the ends. After that I scatter the eyeshadow powder to the brow starting area. (I hope it's a understandable explenation ) . If you look closer you can see that my brows aren't in the same and it takes me lots of time to make them look good. 

Mis on Teie nipid ilusate kulmude saamiseks? Millega joonistate/toonite/täidate Teie oma kulmusid?
What are your tips for getting the perfect brows? What products do you use for eyebrows?

xx
G




1 comment:

  1. Kusjuures mulle meeldivad su kulmud isegi meikimata - vb ma sinu asemel jätaksin õhema värvi kihi ninajuure juurde. Kuid see puhtalt minu isiklik maitse :)
    Kuna mul on täiesti olematud kulmud, siis pean neid ise vormima ja minu hetke lemmik on Artdeco kulmupliiats, millel on täpselt see õige toon minu jaoks, aga kindlasti proovin ära ka kulmupuudri.

    Tee selliseid vahvaid postitusi edasi meigi kohta! :)

    ReplyDelete