10 October 2013

"A woman's parfume tells more about her than her handwriting" Christian Dior


Parfüümidel on minu meigikapil eriti väärtuslik koht! Mulle meeldib hästi lõhnata ja arvan,et lõhnaõli on üks väga tugev enesekindluse mõjutaja, vähemalt minul. Ma ei saa öelda, et need lõhnad kõik mu lemmikud on, sest ma pole veel leidnud endale signatuurlõhna( kahjuks) , kuid need lõhnad meeldivad mulle väga ja mis kõige tähtsam, need meeldivad ka mu mehele. Nad on kõik magusama alatooniga, mõni kommiselt magus, mõni magus-mõru. Minu hetke parfüümid : Hugo Boss Woman, Britney Spears Midnight Fantasy & Escada Sentiment. Järmiseks lõhnaks sooviksin kindlasti Armani uut parfüümi SI. Armusin sellesse esimesest nuusutamisest ja usun isegi, et sellest võiks saada mu signatuur lõhn. Üritan enne selle soetamist vähemalt ühe oma praegustest ära kasutada , natukene loodan ka, et jõuluvana toob mulle selle. 

Parfumes have a really big role in my life because I truly believe that a good parfume can make a woman more confident and feminent. Unfortunately I havent found my signature parfume yet, but I'm in search . All of my parfumes are kind of sweet. Some more candysweet, some more bittersweet. At the moment I have : Hugo Boss Woman, Britney Spears Midnight Fantasy & Escada Sentiment. For the next one I would like to have Armani's new parfume called SI. I truly think that that one could maybe be my signature parfume, because it was a love from the first smell. I'mm try to use atleast one of my parfumes before I'mm but myself a new one. I'm even hoping that maybe Santa will bring me the Armani SI one . 


Millised on Teie signatuur/ lemmiklõhnad? Kui tihti kasutate parfüümi?
Witch ones are your signature/ favourite parfumes? How often do you use parfume? 


xx
G

2 comments:

  1. Kui sulle magusad meeldivad, siis väga hea on nt juicy couture "viva la juicy";) ise kasutan enamasti nö värskeid lõhnu nt moschino "I love love".

    www.ingerr.com

    ReplyDelete
  2. proovi oma signatuurlõhna otsingutel näiteks viktor&rolf'i flowerbombi, nina ricci fantasyt ja lancome'i hypnose'i :)

    http://ourcuckoonest.com/

    ReplyDelete