05 September 2013

Summer '13 favourites

Heihei mu armsad,
Mõtlesin siis, et jagan teiega mõningaid oma selle suve absoluutseid lemmiktooteid ja kirjutan ka miks just need mulle kõige enam meeldivad.

Esiteks kehahooldus. Dušigeelides olid suvel mu vaieldamatud lemmikud Oriflame vaarika ja piparmündi dušigeel ja Treaclemoon One Ginger Morning . Mõlemad on ülimalt värskendavad ja sobivad suviseks kasutuseks nagu valatult. Oriflame vaarika ja piparmündi dušigeel on veidi jahutav ja ülimalt värskendav. Selle sees on ka pisikesed õrnalt koorivad osakesed, mis muudavad pesu veelgi nauditavamaks. One ginger morning dušigeel ongi nagu hommikuteks mõeldud. Ei oska isegi seletada, aga see äratabki Su keha ja vaimu lihtsalt üles. Selle tugevalt ingverine lõhn mis on veidikene hapuka alatooniga, kuna selles on ka sidrunit. Ka see on jahutav, kuid seda väga ergutaval ja teistsugusel moel. 
Ma olen ülimalt suur VS toodete fänn, aga mu lemmiktooted just suvisel ajal on Pure Seduction shimmering lotion ja Love Spell kohese pruunistaja ja sädelusega kreem. Niisiis, esimene on ülimalt mõnusa magusa lõhnaga ja kergelt läiget andev, igapäevaseks kasutuseks suvel ideaalne, sest see annab kehale piisava sära päevaseks ajaks. Teine kreem on ideaalne just õhtuseks kasutuseks või peole minekuks. See on lihtsalt uskumatult hea asi, kui mul seda endal ei oleks, siis ei usuks et selline asi üldse olemas on. Ühesõnaga, see paneb hetkeka Su keha niimodi särama, et tekitab just rannast tulnud efekti. Sellise mõnusa õhetuse. Eriti ea ongi seda kasutada peale pikka rannapäeva õhtul välja minnes. See annab ka kerget mahapestavat jumet. See ei ole isepruunistav kreem, aga see on kohese pruunistava efektiga. See sobib igale nahatüübile, sest sulandub nahatooniga ühte ja teeb seda vaid paari toni võrra tumedamaks.Tulemus on väga loomulik. Teen selle toote kohta ka kunagi teile pikema review .
Kehahooldusest last but not least on Oriflame vaarika ja piparmündi bodymist. Mmmmmõõõõnus toode. Samamoodi nagu dušigeel, jahutab ka see toode nahka ja jätab niiivõrd mõnusa ja suvise lõhna kehale, et parfüümi polegi vaja lisada. Mina kasutasin seda rannast koju minnes keha niisutamiseks ja jahutamiseks - toimis ideaalselt.
Juuksehooldustoodetest on mu vaieldamatuteks lemmikuteks Garnier Fructis Goodbye Damage šampoon ja palsam. Olen näinud,et väga paljud neid tooteid kiidavad ja võin kahe käega nendega nõustuda, sest need tooted tõesti teevad juustele pai ja annavad neile ülimalt mõnusa suvise lõhna. 
Peale juuste tumedaks värvimist ostsin endale tooniva juuksemaski KCprofessional toonis Cacao, kuna olin siiski 22 aastat blond ja see värv ei püsi mu juustes eriti kaua. Olen siiamaani iga nädal seda maski teinud ja see on lihtsalt suurepärane. Väga meeldib!! 
Näopuhastamine on minu jaoks eriti oluline just suvel, kuna mul on väga probleemne nahk,siis muutub see suvel higistamisega veel halvemaks. Kuigi päike seda natukene ka paitab ja ravib on igapäevane korralik puhastus minu jaoks väga oluline. Aastaringselt on mu lemmikuks näoveeks Puhas Loodus saialille rahustav näovesi, aga just suvel teeb see toode oma jahutava ja rahustava toimega mu näoga imesid. Suve alguses ostsin endale prooviks Oriflame BioClinic täiskasvanud probleemse naha päeva/öö kreemi. Nüüdseks on mul potsik peaagu tühi, See on väga hea toode ja on mu nägu tunduvalt parandanud ja ühtlustanud. Kui toode täiesti otsa saab,siis näitan teile ka natukene tulemusi ja räägin sellest kreemist pikemalt. 
Zaja vaseliin
Loreal nude CC kreem
2 Make up store'i põsepuna toonides sugarpink & sand
MIYO põsepuna toonis Peach
Make up store huulepliiats Sand Storm
Arteco Perfect Teint valgustpeegeldav peitekreem
MIYO huulepulk Pink Pallette
Oriflame huulepulk Nude Seude


Meikida ma ennast suvel igapäevaselt väga ei taha. Kuid siiski on mõned tooted suvel asendamatud ja suurepärased. 
Ja nüüd mu suve parim avastus, mida võiks keegi müüa ja suuremas tuubis. Oriflame mandariini ja teepuuõliga käte desinfitseerija.See on mu lemmik, kuna töötan lasteaias ja pidevalt puutun kokku pisikutega , ning desinfitseerin seal oma käsi mitu mitu korda päevas ja kord päevas siis selle imelise tootega, mis samaaegselt ka niisutab ja ravib käsi ja küünenahkasid. Imeline asi, kasutaksin ideaalis ainult seda, aga pean neid siis endale vist kastiga ostma. 

Ma tean, et see postitus venis nüüd väga pikale, aga mul kahjuks pole veel võimalik videosid teha. 

Päikest ja nautige ( kuupäevaliselt) suve lõppu ja viimaseid ilusaid ilmasid. Nagu näha/kuulda tuleb ka sügis kaunis ja päikeseline. Loodame parimat!!

Päikest,
G


No comments:

Post a Comment