16 September 2013

New in : all under 2 €

Käisin eelmisel nädalal Tallinnas H&M avamisel ja järgmisel päeval mõtlesime sõbrannaga, et otsime siis Tallinna kaltsukaid veidikene ja üritame sealt ka endale miskit head soetada( kes meid tunnevad, teavad, kui suured second hand poodide fännid me oleme ). Ühesõnaga, andis tunda, et me pole kohalikud, sest me ei leidnud eriti midagi. Sõbranna otsis enne Tallinnasse minekut välja, et Tartu maanteel peaksid enamus head olema. No ma ei tea,kas meie oleme lollid või neid lihtsalt pole enam seal. Humanas oli ka uue kauba päev, mis tähendab 15-20 € hindu ja vabandage väga, aga kaltsukast mina sellise raha eest asju ostma ei hakka. 
Niisiis , õnneks mul siiski ühes vedas ja sain täiesti uued ja imeilusad sinised rinnahoidjad. 1,95 €

Käisime ka Rosalind'is , kus oli kast, milles olid 0,19 - 1 € . Läksin korraks hulluks, aga siis ostsin siiski vaid valgustpeegeldava silmaaluste peotekreemi , mineraalpeitepuudri, kreemikasvalge mati lauvärvi ja ühe imeilusa huuleläike 


Lõppkokkuvõttes jäin oma ostudega väga rahule ja ei kurda isegi selle üle,et me Tartu maanteelt vaid kaks kaltsukat leidsime. 


Millised on Teie viimase aja üllatavalt soodsad leiud ? Mis poodidest Teil õnnestub tavaliselt kõige enam hinnaüllatusi leida?


Päikest, nii palju kui seda veel on,
G


2 comments:

  1. Midaa? Kuni 1 euro kast!? Kus mina siis olin? :D

    ReplyDelete
  2. Järgmine kord, kui Tallinnasse tuled, siis soovitan käia Faktorys ja Balti Jaama turul, vot seal on häid leide :)

    ReplyDelete