17 September 2013

Gerli A. Chantelle show in Sugar

Juunis avanes mulle imeline võimalus jumestada Gerli Põldoja ( Gerli A. Chantelle) modelle tema uue kollektsiooni avapeol , mis leidis aset ööklubi Sugaris Pärnus.
Kuigi mul oli iga modelli jaoks aega vaid 0,5 h , siis laabus kõik lõppkokkuvõttes väga kenasti. Seest võbeles veel peale jumestuste lõpetamist vist veel terve öö, kuid tunne on siiani hea , et olen sellise asja ära teinud.









Inspiratsiooniks oli mul VS modellide lavameik, kuid muutsin seda ise veidi tumedamaks. Kohapeal olles kartsin, et milline see tulemus nüüd piltidel jääb,kuid hiljem pilte vaadates ei olnud tulemus sugugi halb( alati võiks ju paremini ) .

Siinkohal mainin ära, et olen alati väga vastuvõtlik ja õnnelik igasugu projektipõhistele jumestusaladele tööotsadele ja kõiksugu sarnastele üritustele nagu oli suvel Sugaris .

No comments:

Post a Comment