27 August 2013

Help needed!

Ma tahaks teada , mis on see mida teie tahaksite siin minu väga algelises ja algajalikus blogis näha?
Kuna mul on täiskohaga täiesti teist laadi töö ja ka jumestus alaselt pole praegu eriti palju tööd, siis mõtlesin ma natukene igasugu mind inspireerivate piltide järgi mõned meigid teha mõnele modellile ja siis väikse fotoshoodi teha nende modellidega Teile näitamiseks.

Aga see on ka hetkel kõik,mu pea on tühi ja sama valitseb ka juba mu blogis pikemat aega, nii, et need kes vähegi mulle kaasa elavad ja kellel, on miskit mõttes, mida nad ootaksid minult , siis siin on see koht kus võite kõik oma mõtted tulistada. Võite ka facebooki mulle kirja saata või facebookis kommenteerida postituse alla, kui ma seda blogi postitust nüüd jagan ;)

Mainin ära,et kahjuks enne uut aastat ma videosid teha ei saa, nii et,kui keegi ootab midagi selle laadset,siis kahjuks pole see hetkel võimalik.


Ootan huviga teie arvamusi ja ideesid.

Päikest,
G

1 comment:

  1. Huvitav oleks kindlasti lugeda Sinu hommikurituaalidest,meigist kui ka kulmude tegemisest.Samuti kuidas juukseid hooldad ning milliseid tooteid kasutad.Abiks kulub alati ka ära toodete arvustused ning hiljutised ilutooted,mille endale soetanud oled.Blogi ei pea olema ju ainult ilupõhiline, vaid seal võib ju olla ka sinu tegemised,Sinu rõõmud ja kurvastused,uued teadmised kui ka nipid.Meigi tegemised võiksid olla kategoorias,nt sügismeik,jõulumeik jne.Huvitav oleks eelkõige näha Sinu arengut:)

    ReplyDelete