10 July 2013

New purchases(10.07)


Selveri laadapäevad said minust võitu ja ostsin endale jälle miskit uut. Seekord jäid mulle näppu Batiste kuivšampoon ( blondidele ja heledatele juustele) ,mida olen tahtnud proovida juba ammu, kuid seekordne hind 5 euri , lausa sundis mind seekord selle toote ära proovima. Tahaksin samast sarjast proovida ka värskendavat kuivšampooni. Proovisin selle toote ka juba ära, kuid sellest kirjutan teile kunagi hiljem. 
Teise asjana soetasin Selverist endale ühe kurgi & roheliseõuna maski , mida kasutan juba kuid ja selle tulemus on lihtsalt imeline. 
Samuti käisime täna sõbrannaga kaltsukates( see on ikka tõsine trenn omaette), olime kokku poodides mingi 2-3 h kindlasti ja suutsime ära käia ikka erinevates linnaosades asuvates poodides. 
Minule jäid näppu : Divided by H&M veinipunane kampsun , lilleline sügissall, must liibuv kleit VILA'lt , veinipunane õhuline pluus FLOY'ilt , üks väga ilus helesinine kleit tundmata firmalt (mis on küll mulle väga pikk, aga kuna see maksus vaid 0,20 € , siis saab sellest alati midagi muud meisterdada) , tundmata frimalt õhuline lilla õlapaeltega pluus , CK stringid & lõpetuseks õhed väga armsad pitsilised valged rinnahoidjad. 

Olen oma tänase saagiga väga väga rahul ja tuju kohe superhea, sest kokku läksid need kaltsukate ostud mul maksma 11 eurot . 


Päikest!


3 comments:

  1. Hei hei!

    Mainisid mingis postituses, et läbisid meigikooli või koolituse? Ehk räägiksid täpsemalt kus ja mis ?

    ReplyDelete
  2. Hei, ma ei tea küll, kas sa tahad oma lemmikute/heade kaltsukate asukohtasid/nimesid avaldada, aga küsida ju võib, eks ? :)

    ReplyDelete