17 July 2013

New purchases: SALES

Kuna mul oli täna pool päeva töölt vaba, siis otsustasin natukene poodides käia. Näppu jäid mulle ühes second hand poes  H&M uued valged väga mugavad rinnahoidjad second ja kuldne pikk kett. Leidsin ühest teisest second hand poest endale ka ühe õhulise õlapaeltega pluusi, aga kuna see oli mulle külgede pealt veidikene suur siis viisin ta kohe ühe sõbranna juurde, kes selle mulle parajaks teeb.
Edasi suundusin Taskusse, kust sain endale mündirohelise kleidi(new yorker) ja Cynose Mint Shampoo(I.L.U.) See viimane on eriti hea lõhnaga ja peaks olema ideaalne igapäevaseks pesuks. 

Eile hullusin ma oma lemmik toidupoes Selveris, kus olid laadapäevad. Seal jäid mulle näppu Garnier Goodbye Damage šampoon ja palsam , mida olen tahtnud kõigi kiituste järgi juba ammu proovida. Eks me siis näe, kas mulle ka sobivad. Teisena leidsin endale väga hea hinnaga toote, mida olen tahtnud juba ammu endale osta - Loreal Nude CC kreem punetavale nahale.  Katsetasin seda ka juba täna ja tulemus on lummav. Tegin ka enne ja pärast pilte, et teiega neid jagada. Veel sain endale Manhattan silmaaluste peitekreemi, Bellaoggi huulepulga toonis passione ja  Manhattan nude toonis küünelaki. Sain ka lõpuks kätte oma  Oriflame nature secrets dušigeeli jojoba ja mangoga.  Olen jällegi oma ostudega väga rahul.

Mida ilusat teie endale viimasel ajal lubanud olete? 
Kui tihti käite üldse poodlemas?

Päikest! 

No comments:

Post a Comment