10 July 2013

090713 - COLOURS

Kuna täna on mul vaba päev, siis eile otsustasin ühe sõbrannaga natukene jutustada ja suvemõnusid nautida. Kuna kõigil kogu aeg kiire ja ühist kokkusaamis aega väga raske leida, siis peab alati igast võimalusest kinni haarama.
Kuna see suvi on täielikult värvidele keskendunud , siis nii ka mina üritan endale soetada palju palju erinevates värvitoonides asju ja ka neid siis igapäevast palju kanda .


maika H&M
mu väga nunnud neoonroosad rinnahoidjad Seppälä
seelik by Marilis Maisla
kott Reserved
kampsun Mexx
kõrvarõngad Expressions 
Kuna mul oli kiire, siis meigi osas olin natukene tagasihoidlikum , kuid siiski üritasin miskit rõhutada - seekord siis natukene silmi.
põsed MIYO cheeky blush( sorbet)& Make up store blush ( passion) 
kulmd Make up store microshadow ( kakaw)
silmad MIYO OMG!eyeshadows(breeze) & Oriflame eyeliner stylo (black) 
huuled Oriflame warm peach huulepulk 



Päikest! 
Nautige suve, kuniks seda veel jätkub!!


No comments:

Post a Comment