28 May 2013

Check , check- 1,2,3

Hei hei mu armsad toetajad, nii palju või vähe kui teid ka hetkel ei oleks. Kavatsen hakata ka natukene blogima sellest, mis ma teen ja kuidas mu jumestamisetee kulgeb. Loodan, et suudan järgmise postitusena kirjutada teile veidikene endast ja miks ma seda kõike üldse tegema hakkasin. Üritan lisada siia ka võimalikult palju pilte ja nippe( samuti lisan juude tooted millega üks või teine jumestus tehtud). Kunagi kauges tulevikus ehk suudan ka jumestusõpetuse videosid vorpima hakata ja natukene ülevaadet anda kõikides kosmeetilistest asjadest mida ise kasutan. Samuti tahaks üritada siin uusi tooteid proovida ja veidikene arvustada. Aga eks elu näitab,kuhu ma selle kõigega üldse jõuan. Alustan kõigepealt kusagilt otsast. Loodan, et olen piisavalt tore ja hea, et suudate mind veidikene toetada ja anda jõudu , et sellega üldse siin tegeleda. PS! Sellest nädalast alates võite kõik mulle esitada oma igasuguste ürituste( pulmad, lõpetamised, peod, sünnipäevad) jumestusoovid. Tartus olles teen tööd kodus , kuid väljaspool Tartut tulen teile koju kohale :) +37253771159 või gretelpersidski@hotmail.com - kirjutage, helistage mulle ja lepime just Teile sobiva aja kokku . Päikest!

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    ReplyDelete